Länk till Mina Sidor

På din medlemssida Mina Sidor hos Föreningen Media kan du sköta administrativa ärenden som att ändra adress, betala fakturor med mera. Om du inte kommer in via fliken, kan du istället klicka på den här länken:
Användarnamn är den epostadress du angav vid registreringen av ditt medlemsskap. Om du inte loggat in på Mina Sidor tidigare behöver du ett lösenord, det skapar du via inloggningssidan.
När du kommit in kan du välja mellan olika flikar. Om du exempelvis vill betala en faktura via Swish går du in på fliken Ekonomi. Där ser du obetalda fakturor. I rutan till höger om fakturanumret kan du välja betalningssätt.
Med vänlig hälsning
Styrelsen