Välkommen till årets första medlemsträff med Lennart ”Eka” Ekdal.

Ja, det är sant. Året är snart slut. Men det är först nu vi vågar öppna upp för att träffas på riktigt igen.

Måndag den 29 november kl 18.00 ses vi på Pressklubben på Vasagatan 50 en trappa ned som vanligt.

Vi har dagen till ära bjudit in TV-profilen Lennart Ekdal som skrivit en riktig feelgood-bok full av anekdoter och roliga upptåg från hans långa och framgångsrika karriär som journalist.

Först hemma i Linköping på Östgöta Correspondenten och sedan vidare till tidningen Se, Dagens Nyheter, Aktuellt och så småningom TV4 med Kalla Fakta, Kvällsöppet med Ekdal, Fuskbyggarna och nu senast Ekdal & Ekdal med kusinen Niklas Ekdal i SVT.

1995 fick han också Stora Journalistpriset ”för en journalistik med bett, insikt och humor”.

Den här gången tänkte vi inte bara bjuda på någonting att dricka från baren utan också en god soppa för den som så önskar.

Detta är ett medlemsevent. Men du får gärna ta med en vän eller två. Svara och berätta hur många ni kommer till greger@motivation.se

Vi ses och hörs.

Greger Stenström