Föreningsstämman i Föreningen Media den 23 mars skjuts upp till någon gång efter påsk – nytt datum meddelas senare.

Mot bakgrund av de rekommendationer som regeringen och Folkhälsomyndigheten gått ut med de senaste dagarna har styrelsen för Föreningen Media beslutat att skjuta på den ordinarie föreningsstämma som kallats till på Pressklubben nästa måndag den 23 mars.

Vi kommer att följa och anpassa oss efter de rekommendationer och beslut som kommer från myndighetshåll framöver och kan därför inte idag meddela exakt när vi åter kan kalla till ordinarie föreningsstämma. Men förhoppningen är att det kan ske någon gång efter påsk.

Styrelsen