Stort tack till Malou von Sivers.

I veckan hade vi besök av Malou von Sivers som berättade om sin nya bok ”Inför hans blick” på Pressklubben. Malou delade generöst med sig både av sina erfarenheter som författare och som journalist med en smått enastående karriär bakom sig. Vi alla som var där fick en minnesvärd kväll och också en nyhet: Malous böcker om hennes familjs historia kommer att bli underlag till en ny dramaserie producerad av Jarowskij, produktionsbolaget som bl a ligger bakom TV-succéer som ”Vår tid är nu” och ”Solsidan”. Grattis Malou!

Malou såg ut att trivas väl i sällskap med oss i Föreningen Media och svarade tålmodigt på alla våra frågor. Foto: Patric Lindén/Internetfoto.