Medlemsevent på Nybrogatan 34, BusinessCenter

Du kommer väl ihåg att anmäla dig till Föreningen Medias kostnadsfria medlemsevent ”Avtal allt viktigare inom media” med advokat Jennie Kastberg den 15 augusti, 16:00 – 17:30

Nybrogatan Business Center
Entré Nybrogatan Business Center. Foto: Patric L / Internetfoto

Eventet är på BusinessCenter, Nybrogatan 34 som ligger i närheten av tunnelbanestationen Östermalmstorg.

Östermalms T-bana
T-banestation Östermalms tunnelbanestation. Foto: Patric L / Internetfoto

Enkelt att hitta, nära att gå. T-banan ligger inom synhåll från Business Centers entré och ligger på samma sida.

Nybrogatan
Business Center ligger inom synhåll till T-banan Östermalmstorg. Foto: Patric L / Internetfoto

Anmäl dig redan idag och boka din plats. Lokalen har plats för 25-30 personer och anmälningar har redan kommit. Platserna går till dem som anmäler sig först och tills det är fullbokad. Eventet är öppet för dig som medlem i Föreningen Media, men du får väldigt gärna ta med dig en branschkollega som du tror kan vara intresserad av att bli medlem i föreningen. Uppge i så fall bådas namn i din anmälan.

Frukt och bubbelvatten bjuds det på.

Tid och plats:
15 augusti mellan 16:00 – 17:30
Nybrogatan 34, Stockholm
Vid ankomst uppger du Föreningen Media till receptionen på porttelefonen.

Anmälan gör du till: kontakt@foreningenmedia.se

Välkommen,

Foto och text: Patric Lindén