Möt Malou von Sivers måndag den 25 november.

Malou von Sivers, ständigt aktuell med sitt ”Malou efter tio”, är just nu extra aktuell med sin nya bok ”Inför hans blick”, del tre i en berättelse som spänner över flera generationer kopplade till Malous egen historia.

Kom och möt Malou på Pressklubben, Vasagatan 50, i Stora Valvet måndagen den 25 november med början kl 19. Vi bjuder som vanligt på något gott att dricka. Och för den som vill ha något att äta, så kan det inhandlas i restaurangen en trappa upp.

Vi har numera tillgång till Stora Valvet på Pressklubben måndagar och tisdagar för våra medlemsträffar, så det vore roligt om så många som möjligt kunde komma.

Anmäl dig och en vän senast söndag den 24 november till kontakt@foreningenmedia.se.

Med vänliga hälsningar